Lab optimaliseer je sales tijdens Covid-19

In onzekere tijden is het soms zoeken naar manieren om je sales op te krikken. In drie halve dagen geven we handvaten mee om gestructureerd naar je sales te kijken, de aanpak ervan te versterken en onderbouwde communicatietechnieken om te overtuigen.

Dit event is afgelopen

Programma

19 november: Customer Centricity Game 

Tijdens deze game leer je de principes rond customer centricity en hoe het te versterken op een fijne, interactieve manier. Deelnemers worden gevraagd om op basis van de game hun eigen customer journey op te stellen voor de volgende bijeenkomst. 

26 november: Brainstorm & tool op basis van eigen customer journey 

Met de eigen customer journey en persona’s in de hand, wordt een brainstorm tool op maat ontwikkeld om langdurig binnen de onderneming te gebruiken. 

3 december: Actieplan obv eigen customer journey 

De aanpak van de sales obv de brainstorm tool wordt uitgewerkt en deelnemers krijgen overtuigingstechnieken mee om hun sales te versterken.

Trainers

Geert De Wael en Michaël Van Damme vormen samen het creatieve brein achter de The Forge. The Forge vertaalt wetenschappelijke kennis rond creativiteit en innovatie naar de praktijk. The Forge waakt erover dat de aanpak, de tools en de technieken die gebruikt worden telkens degelijk wetenschappelijk onderbouwd zijn. Elke opleiding en traject van The Forge is gebaseerd op wetenschappelijk onderbouwde principes, technieken en processen. Op die manier kunnen we meer impact en efficiëntie van het proces garanderen.

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
€ 550 (excl. btw)
Organisator
Voka
Thema's

Dit event is afgelopen