Plato Customer Centricity

Er bestaan veel namen voor de strategie waarmee een organisatie een continue betrokkenheid bij haar publiek wil onderhouden. In dit Plato-traject leert u hoe u betere relaties kunt aangaan met uw stakeholders en hoe deze relaties uiteindelijk leiden tot meer winst.

Dit event is afgelopen

De behandelde thema’s binnen Plato Customer Centricity worden bepaald door de deelnemers zelf.

Hieronder alvast enkele voorbeelden:

service (na verkoop) – segmentatie – CRM – customer journey – loyaliteitprogramma’s – relatiegesprekken – klantentevredenheid – klachtenbehandeling – digitalisatie – …

Daarnaast maakt u aan de hand van dit Plato-traject kennis met mobiel microleren, zo bent u helemaal mee met de laatste trends van Levenslang Leren! Tijdens dit traject zullen we namelijk samenwerken met MobieTrain. Aan de hand van het mobiel leerplatform kunt u uw opgedane Plato-kennis bijschaven waar en wanneer u maar wilt, op uw eigen tempo. De ideale gelegenheid dus om op een nieuwe, interactieve manier kennis op te doen en bij te leren!

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
1000
Organisator
Voka
Thema's
Initiatief

Dit event is afgelopen

Locatie

Adres

Voka - Kamer van Koophandel President Kennedylaan 9 8500 KORTRIJK