Webinar: Internationale marketing & lead generation
In een internationale context kan je niet overal aanwezig zijn. Gelukkig bestaan er oplossingen om je klant via de juiste internationale marketing te bereiken. Voorwaarde: deze marketing moet volledig worden afgestemd op jouw onderneming en op de markt in kwestie.
Dit event is afgelopen
Ontdek tijdens deze sessie
- welke technieken je kan gebruiken om de juiste prospecten te vinden in het buitenland;
- welke tools je moet inzetten om deze prospecten te converteren;
- welke de juiste marketingstrategieën zijn om je (eind)klanten in het buitenland te bereiken; en
- hoe je mensen helemaal warm kan maken voor jouw product of dienst en ze te converteren tot klanten, ze om te zetten in regelrechte ambassadeurs en de verkopen te maximaliseren.
Case study
Stel, je hebt al een tiental jaar succes in meer dan 50 landen met een gekend sterk Belgisch speciaalbier. Hoe lanceer je dan succesvol een nieuw Belgisch witbier dat zelfs in België nog niet gekend is? In welke landen en met welke partners start je? Gebruik je dezelfde distributiekanalen, verkoopteams en -acties, marketingagentschappen en -acties, communicatiestijl, …die hun waarde reeds hebben bewezen? Waarom lukte het in Japan en Brazilië en moeilijker in Israël en Spanje? Wat leren we hieruit voor de lancering en recurrente verkoop van jou product of dienst in het buitenland?