GEZOCHT: nieuwe Directeur informatiecentrum/contactcenter

Publicatiedatum
Wil jij je elke dag inzetten voor kwaliteitsvolle dienstverlening? Vind je vlot je weg in de Vlaamse ondernemingswereld? En heb je leidinggevende vaardigheden? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken! Ons contactcenter/informatiecentrum zoekt een nieuwe directeur. Start 2020 met een nieuwe uitdaging en solliciteer voor 6 januari!
wij werven aan

Wie zoeken we?

  • Je hebt een masterdiploma dat toegang geeft tot niveau A binnen de Vlaamse overheid.
  • Je hebt minimaal 4 jaar functierelevante beroepservaring in het (digitaal) ontsluiten van informatie op maat van een doelgroep, beheer van dienstverlenende processen, kwaliteitszorg in dienstverlening, leiding geven aan professionals, uitbouwen van relaties met de ondernemingswereld en hun vertegenwoordigers en/of het verwezenlijken van innovatie in een dienstenportfolio.
  • Bijkomend beschik je over 4 jaar leidinggevende ervaring (ook ervaring als projectleider wordt als relevant aanzien).

Meer info over deze vacature vind je hier.

Het Contact Center in een notendop

Het Contact Center van het Agentschap Innoveren & Ondernemen en het Team Bedrijfstrajecten vzw vormen samen de kern van de geïntegreerde front office van het VLAIO Netwerk. De front office heeft als opdrachten:

  • bedrijven sensibiliseren en informeren om stappen te zetten naar business transformatie;
  • bedrijven begeleiden in het realiseren van hun ambitie met ruime bekendmaking van het overheidsinstrumentarium en steunmechanismen;
  • fungeren als actieve navigator binnen het VLAIO netwerk voor het opzetten van samenwerking tussen bedrijven en met publieke en private (kennis)partners;
  • realiseren van een organisatiestructuur- en cultuur die operationele excellentie en openheid tot vernieuwing en samenwerking inzet voor de realisatie van haar missie.

Het Informatiecentrum/Contact Center legt zich toe op bedrijfsoriëntering: wegwijsinfo, informatieverstrekking- en informatiebeheer, met ondersteunende tools en brochures. Het opstellen en beheren van de subsidiedatabank, de coaching- en adviesdatabank en de brochures en (online) tools behoren ook tot de taken van het Informatiecentrum/Contact Center.

Het Informatiecentrum/Contact Center omvat een 18-tal medewerkers. De medewerkers zijn gehuisvest in de kantoren van VLAIO in Brugge, Gent, Antwerpen, Leuven en Hasselt.

Interesse? Solliciteer hier voor deze functie!

De troeven van deze job in een notendop

  • Je wordt aangeworven of overgeplaatst in de graad van directeur met bijhorende salarisschaal A211. Op www.werkenvoorvlaanderen.be/salarissimulator kan je je nettosalaris berekenen, aangepast aan je individuele situatie.
  • We bieden je, naast een maatschappelijk relevante job en een aantrekkelijk salaris, ook maaltijdcheques. Je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer en/of fiets en je hospitalisatieverzekering worden vergoed door je werkgever.
  • Je krijgt 35 dagen vakantie per jaar en bovendien ben je vrij tussen kerstdag en Nieuwjaar. Tijdens de schoolvakanties kun je voor kinderen tussen 3 en 14 jaar gebruik maken van opvang in de hoofdkantoren (Brussel, Antwerpen, Hasselt, Leuven, Gent en Brugge).

Meer weten over werken bij de Vlaamse overheid? Kijk op www.werkenvoorvlaanderen.be.

Delen: