Next Gen Relevance - een online inspiratiesessie met Dorien Van Antwerpen

De wereld verandert razendsnel. Nieuwe generaties groeien op met totaal andere waarden, verwachtingen en communicatiecodes. Wat gisteren nog werkte, voelt vandaag al achterhaald. Hoe speel je als ondernemer, merk of organisatie in op die shift? Hoe blijf je relevant in een wereld die voortdurend in beweging is?

Praktisch

Datum
Tijdstip
19.30 - 21.00 uur
Situering
Online

In deze sessie neemt Dorien Van Antwerpen, Managing Director van creatief bureau Makeout, je mee in de wereld van Next Gen Relevance. En neen — dat betekent niet dat je plots enkel op Gen Z of Gen Alpha moet focussen. Next Gen Relevance draait niet om leeftijd, maar om mindset. Het gaat over mee zijn met de tijd, begrijpen wat leeft, en slim inspelen op veranderende noden en culturele verschuivingen. 

Dorien toont hoe merken zoals Ryanair, Heinz of Loop Earplugs erin slagen om aansluiting te vinden bij die veranderende verwachtingen — zonder zichzelf te verliezen. Verwacht een inspirerende sessie vol concrete voorbeelden, herkenbare inzichten en tools die je meteen kan toepassen op je eigen communicatie, merkstrategie of productaanbod. 

Want of je nu een kledinglabel hebt, een winkel runt of als coach werkt — Next Gen Relevance is geen hype. Het is de sleutel om als ondernemer futureproof te blijven. 

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
55 euro
Organisator
Vrouwennet i.s.m. VLAIO

Praktisch

Datum
Tijdstip
19.30 - 21.00 uur
Situering
Online