Masterclass - Teken uw strategie uit rond slimme producten

Met slimme producten kunt u als productbouwer vele waardevolle richtingen uit, maar op welk idee wil uw bedrijf nu gaan inzetten? En hoe vermijdt u dat uw slimme productinnovatie meer kost dan waarde levert? In deze online masterclass lichten we een aanpak toe om tot waardevolle ideeën te komen die aansluiten bij uw bedrijf en beoogde markt.

Dit event is afgelopen

Wie slimme producten zegt, denkt aan het toevoegen van digitale functionaliteiten en diensten aan een product om oplossingen met toegevoegde waarde te leveren. Dat betekent zeker een impact op uw product, maar waarschijnlijk ook op uw business en organisatie. Hoe gaat u om met die verlammende veelheid aan (nieuwe) mogelijkheden? Hoe komt u tot sterke ideeën en verhoogt u de slaagkansen van wat je op de markt wil brengen?

Sirris heeft een aanpak uitgewerkt die productbouwers ondersteunt bij het identificeren en valideren van een waardevol idee voor een slim product. Deze aanpak bouwt voort op bewezen methodes voor (digitale) producten, maar houdt rekening met de specifieke impact van slimme producten, dankzij:

  • slimme productscenario’s, gebaseerd op bestaande productvoorbeelden, die relevante richtingen aanreiken die aansluiten bij uw bedrijf
  • stapsgewijze validatie van de 'market fit' van het slimme productidee, die focust op welke waarde gecreëerd wordt, hoe die waarde geleverd wordt en hoe u hieruit ook opbrengst kunt realiseren voor uw bedrijf.

Doel

Met deze masterclass lichten we een praktische aanpak toe die productbouwers helpt om zich te oriënteren naar een waardevol idee voor hun slim product. De aanpak focust op slimme productscenario’s en validatie van de 'market fit'. De aangereikte methodes en tips versnellen en versterken de uitwerking van een slim productidee in uw bedrijf. 

Klik hier voor meer info over programma en praktische inlichtingen.

Uiterste inschrijvingsdatum
Deelnameprijs
€ 366
Organisator
Sirris
Thema's

Dit event is afgelopen